بازی GTA San andreas

داستان جذاب و مطلوبی که در این نسخه از بازی GTA به نمایش در خواهد آمد در سطح قابل قبولی قرار دارد . در این نسخه نقش Tommy Vercetti را که در سالهای وقوع داستان سالخورده و پیر شده است را ایفا نمی کنیم ولی در نقش شخصیت دیگری به نام Carl Johnson بازی خواهیم کرد .
همانطور که اکثر شما اطلاع دارید بازی GTA برای اولین بار در شکل یک بازی اکشن دو بعدی که چرخش دوربین آن بیشتر شبیه یک بازی استراتژی بود روانه بازار شد. به جرات میتوانم بگویم که قبل از ورود نسخه اول GTA هیچگاه در هیچ بازیی چنین آزادی عملی را مشاهده نکرده بودم. زیرا شما بدون اینکه نیازی به انجام ماموریت خود داشته باشید می توانستید در سطح شهر دست به هر کاری بزنید از دزدی اتوموبیل گرفته تا کشتن انسان ها. بعد از ورود این نسخه چندین سال گذشت و نسخه جدید بازی با تغییراتی که در آن انجام گرفته بود به عنوان یک شاهکار دیگر روانه بازار شد.
بعد از گذشت مدت زمانی اعلام شد که نسخه جدید این بازی با تغییر و تحولات عمده ای که در آن صورت گرفته است در دسترس علاقه مندان قرار خواهد گرفت. سرانجام موعد مقرر فرا رسید و یکی از موفق ترین و بزرگ ترین بازی ها روانه بازار شد. بلافاصله بعد از گذشت مدت زمان نه چندان زیادی آخرین نسخه بازی با نام GTA Vice City در اختیار دوستداران قرار گرفت. در حال حاضر نیز کمپانی Rockstar Games مشغول ساخت نسخه بعدی این بازی یعنی GTA San Andreas می باشد و به احتمال زیاد ما شاهد بهترین نسخه از سری بازی های GTA خواهیم بود. GTA San Andreas ابتدا برای کنسول PS2 و با تاخیری چندین ماهه برای کامپیوتر روانه بازار خواهد شد. آنچه که در زیر خواهید خواند اطلاعاتی است که در مورد این نسخه از بازی برای کنسول PS2 در اختیار علاقه مندان قرار گرفته است .
آنچه که در آخرین نسخه بازی GTA باعث انتقاد بسیاری از افراد شد این بود که در طول انجام بازی پلیس به هیچ وجه به دنبال دستگیری سایر خلافکارانی که حتی در جلوی چشمان آنها دزدی می کردند بر نمی آمد و تنها در بازی به دنبال دستگیری ما در صورت انجام خلافی بود. اما در نسخه جدید در شهر سارقان گوناگونی که هریک به انجام یک نوع خلاف مشغول هستند وجود دارد به عنوان مثال بعضی از خلافکاران به دزدی از بانک دست می زنند ، گروهی دیگر در شهر دعوا کرده و آدم می کشند و یا همچون یک دیوانه در شهر به آزار و اذیت مردم می پردازند. به همین دلیل پلیس در طول بازی علاوه بر آنکه جلوی خلاف ما را خواهد گرفت به مقابله با این افراد نیز خواهد پرداخت. در واقع میتوان گفت که هرکدام از خلافکاران و حتی افراد عادی که در شهر حضور دارند از هوش مصنوعی ویژه به خود بهره می برند.
هر انسان در طول روز با یک مشکلی مواجه خواهد بود و اگر شما قصد آزار و اذیت آنها را بکنید همچون قبل فرار نکرده و دست به انجام کارهای شگفت انگیزی خواهند زد. حتی هر کاری که در قبال یک انسان انجام داده باشید از حافظه او پاک نمی شود. در کل می توان گفت که یک دنیای کاملا واقعی و طبیعی در قالب یک دنیای مجازی در اختیار علاقه مندان قرار خواهد گرفت. حتی GTA San Andreas از جهاتی شباهت هایی با بازی The Sims خواهد داشت. زیرا شما هرآنچه را که یک انسان در طول روز به آن عمل میکند را انجام خواهید داد. از جمله فعالیت های روزمره که در بازی مشاهده خواهید کرد میتوان به غذا خوردن ، خوابیدن و حفظ سلامتی و بهداشت اشاره کرد. جالب است بدانید که در صورتی که غذای زیادی بخورید چاق خواهید شد و اگر چاق شدید برای حفظ سلامتی خود باید به سالن های ورزشی رفته و لاغر کنید. در غیر این صورت در حین انجام بسیاری از ماموریت های خود با مشکل مواجه خواهید شد. حتی در این نسخه از بازی می توانید با مراجعه به سلمانی موهای خود را کوتاه کنید
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد