:: محافظت از اطلا عات و سیستم باPC Security 6.4 ::

تابحال پیش اومده که بخواهید از دسترسی دیگران به اطلاعات خصوصی و شخصی تون جلوگیری کنین و یا امکان دسترسی دیگران به اطلاعات و سیستم تون را محدود کنین؟
PC Security یک نرم افزار فوق العاده  قوی در این زمینه بشمار می آد . کنترل و محافظت از اطلاعات و کامپیوتر با این نرم افزار آنقدر گسترده و همه جانبه است که شاید تابحال کمتر به آن برخورده  و همه را در یک نرم افزار ، جمع  دیده باشید . PC Security دارای قفلهای چندگانه برای موارد گوناگون می باشد . برخی از خصوصیات حفاظتی این نرم افزار بدین شرح است :
کنترل و قفل اینترنت اکسپلورر؛ قفل فایل ؛ قفل پوشه ؛ قفل سیستم ؛ قفل میانبر و برنامه ها ؛ قفل پنجره ؛ قفل درایو؛  قفل مدیریت زمانبندی ؛ محدود نمودن دسترسی دیگران به سیستم ؛ هشدار و اعلام خطر دسترسی دیگران به کامپیوتر ؛ قفل صفحه نمایش بهنگام وارد نمودن پاسورد غلط و نمایش اعلام خطر بر روی صفحه ؛ محافظت کامل و قابل انعطاف از کلمات عبور ؛ پشتیبانی از خصوصیت Drag and Drop ؛ محیط کاربری دوستانه ؛  بکارگیری آسان و ...  با نگاهی به محیط این نرم افزار به عمق و گستردگی آن پی خواهید برد . دانلود و بکارگیری این نرم افزار را به همه  توصیه می کنیم .
نیازمندیها :اینترنت اکسپلورر 4 و 4 به بالا ؛ سیستم عامل ویندوز .

دانلود کنید نسخه 6.4 این برنامه را با حجم 1.04 مگابایت 

شماره سریال برنامه:
Name: ww.piaodown.com
Serial: BUAUH06PKS5W5O0D

پسوردی که در ابتدای کار میخواهد :
Security

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد