:: تبدیل فرمتهای مختلف صوتی به MIDI توسط نرم افزار TS-AudioToMID

یکی از فرمتهای پر طرفدار صوتی فرمت MIDI میباشد که به خاطر فقط در بر گرفتن صوت بدون Voice , دارای حجم بسیار کمی می باشد و در گوشی های تلفن همراه و صفحات Page و .... بسیار مفید است .

 TS-AudioToMIDI نرم افزاری  مناسب و با توانایی های لازم برای تبدیل فرمتهای مختلف صوتی به فرمت MIDI می باشد . این نرم افزار قادر است بسیاری از فرمتهای صوتی مانند P1, MP2, MP3, MPP,MPA, AIF, SND, AU, WAVE و Audio CD را در مدت زمان بسیار اندکی به MIDI تبدیل نماید . 2 حالت Monophonic و polyphonic را برای تولید صداهای خروجی خود در نظر میگیرد . به طور خود کار پس از تبدیل فرمت فرکانس ها و سیگنال های شکسته را ترمیم و فایل MIDI حاصل با کیفیت بالا به دست شما می رسد . قابلیت ویرایش نت آهنگ و نوشتن آهنگ جدید را به شما میدهد . فایلهای سخته شده به آسانی میتوانند با کیفیت بالا بر روی گوشی های تلفن همراه شخصی به عنوان زنگ به کار گرفته شوند. همچنین قادر است بلافاصله و به طور RealTime صدا های ورودی به کامپیوتر را مانند میکروفن و .... را به فرمت MIDI تبدیل نماید . برای تماشای لیستی کامل از ویژگی های این مبدل سری نیز به این صفحه بزنید.

 TS-AudioToMIDI با ویندوزهای 95/98/ME/NT/2000 و XP سازگاری کامل دارد.

این نرم افزار را میتوانید از اینجا:
دانلود کنید نسخه ی 3.30 را با حجم حدود 600 کیلوبایت
کرک همین برنامه رو از این اذرس میتونید بگیرید:

http://www.crackdb.com/TS-AudioToMIDI.Realtime.Converter.v3.30/get_21092_TS-AudioToMIDI.Realtime.Converter.v3.30_crack.html

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد