ترانه mp3 ۲

ایمان

آلبوم: اولین نگاه

دوست دارم
می میرم برات
کاشکی
هموطن
بیقرار عشق
می دونی
یه گل بودی
Medly

شهروز

آلبوم: اولین دیدار

عروس فرنگی
چشم نخوری
کی میاد به جنگ من
Passion
آسه برو آسه بیا
برگ برنده
دختر لس آنجلس
من و دل
هنوز به خاطرم هست

آرش

آلبوم: آرش

Arash (Feat Helena)
Salamati (Duet with DJ Aligator)
بهناز
بس کن (Feat Timbuktu)
ای یار بگو (Feat Ebi)
Music is My Language (feat Dj Aligator)
Temptation (Feat Rebecca)
Bombay Dreams (Feat Rebecca & Aneela) برو برو پ (Bollywood Cale Mix) تیکه تیکه کردی (Payami Lounge) تیکه تیکه کردی (Club Version Mix)

داریوش

آلبوم: راه من

راه من
کار من
چکاوک
روزنه
موج
روز اول
تلنگر

شهرام صولتى

آلبوم حالیته

حالیته
احساس
پرچم ایران
بسه بسه
شب های تهران
سلام
عزیزترین
یه ریزه

گروه بویز

آلبوم: معجزه

چه خوش میگذره امشب
چه آسون
جیگ من
!خاطره شد
جای تو خالی
محتاج
بیقرار
معجزه

میلاد

آلبوم: گل خانم

گل خانوم
دختر بندر
آینه
یاسمن
مسافر
عکس تو
Mix

داریوش

آلبوم: راه من

راه من
کار من
چکاوک
روزنه
موج
روز اول
تلنگر

مجتبى کبیرى

آلبوم: ساز مخالف

ساز مخالف
بی تو هرگز
دویدم و دویدم
منو ببخش
التماس مخملی
دروغ ساده
بی قراری
Mix
دلخوشی
ساز مخالف - موزیک

 

محسن چاوشى

آلبوم کفتر چاهى

نفرین
کفتر چاهی
فاصله
چه کسی
جدایی
مسافر غریبه
دو راهی
چشات

 

ایمان سیاه پوشان

آلبوم : پسرای بندری

قسم
مادر
محله ی ما
یار
شب بله برون
جنوب
عروسی
بهار
پسرای بندری
حنا حنا
دریا

فریدون

آلبوم جدید فریدون

افسون
دسته گلها
تو ندانی
رفتم
شوق پروازی ندارم
تهرون
ای وطن

فرمان فتحعلیان

آلبوم: مست و خراب

مست و خراب
صاحب دم
سفر عشق
Masto Kharab (Instrumental)
Safare Eshgh (Instrumental)
هو حق
سلطان طریقت
ساقی
قصه ی نجف

  

آرش

آلبوم : برو برو

برو برو
من و تو
یالا
Rebecca ft. Arash.Temptation
تیکه تیکه کردی

 

هاى فایو

آلبوم: مدار بسته

دوستت دارم
بیزارم
خونه ی چشمام
یادم میاد
تارا
Too soon

وحید حاجى تبار

آلبوم: هیشکی منو دوست نداره

هیشکی منو دوست نداره
فرصت
برگرد
لیلا (به یاد ویگن)
باورم نمیشه
فریاد
گیتارمو کوک می کنم
مریم
مسافرت
خواب و رویا

نبى زاده

آلبوم تب کویر

قهرم با تو
بارون عشق
صدات مونده
نوار پاره
منو کشتی
به یاد تو
تب کویر
دوستت دارم

پویا

آلبوم رویا

یاسى
دلباخته
رویا
پریشون
عروس آرزوهام
جشن آینده
وطن
باورم نمیشه
6

حبیب و محمد
آلبوم جوونی
 قسم نامه
 ناز نکن مانکن
 بیا نگاهم
 دروغ غیر تو
 جوونی وقتشه
 نازنینم سلام همسایه
مادر (Mix) 1بیا 
یادت نره یادت نره(Mix)  2
سلام همسایه (Mix) 3

RainBow

Don't Give Up:آلبوم

Ensani Ma Binsak (D.Karazon)
I'm With You (Avril Lavigne)
Don't Give Up (P.Gabril & K.Bush)
You (Evanescence)
Veras(You'll See) (Madonna)
Anak (Freddie Aguilar)
From A Distanse (Bette Midler)
Angel (Sarah McLachlan)
Unbreak My Heart (Spanish Version ) (Tony Braxton)
May It Be (Enya)

 

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد