نرم افزار اضافه شونده گوگل برای وبلاگهای بلاگر

از این پس کاربران سرویس رایگان وبلاگ Blogger که تحت پوشش گوگل می باشد می توانند مستقیماً از درون برنامه Microsoft Word اقدام به نوشتن مطالب خود نمایند.

گوگل در اوائل هفته ای که دیگر رو به پایان است خبر از ساخت یک اضافه شونده رایگان جهت نصب بر روی نرم افزار MS Word برای بلاگر را داد. اضافه شونده مذکور که هم اکنون قابل دریافت از روی اینترنت می باشد به اعضای بلاگر این امکان را می دهد تا بصورت مستقیم و از درون نرم افزار Microsoft Word مطالب مورد نظرشان را در وبلاگهایشان پست نمایند.

پس از آنکه این اضافه شونده (Add-In) نصب شد، سه دکمه جدید در قسمت نوار ابزار برنامه MS Word نمایش داده می شود. این دکمه ها عبارتند از: باز کردن یک پست جدید (Open Post)، انتشار پست (Publish) و ذخیره پست (Save As Draft).

بدین ترتیب کاربر قادر خواهد بود تا بصورت مستقیم از درون برنامه MS Word علاوه بر باز نمودن یک پست جدید و ارسال آن، به ویرایش و تغییر در 15 پست قدیمی تر خود نیز بپردازد و یا آنکه مطلبی را بنویسد و آنرا برای ارسال در آینده ذخیره کند.

جهت استفاده از این اضافه شونده لازم است تا پیش از آن یک اشتراک رایگان در سرویس بلاگر داشته باشید و پس از ورود به آن امکان دانلود فراهم می گردد. این اضافه شونده بر روی سیستم عاملهای ویندوز 2000 به بالا و نرم افزار Microsoft Word 2000 و نسخه های جدیدتر نصب و اجرا می شود.

خدمات وبلاگ نویسی رایگان بلاگر فعالیت خود را از سال 1999 توسط "Pyra Labs" آغاز نمود و پس از آن توسط شرکت گوگل در سال 2003 خریداری شد. از رقبای گوگل در زمینه خدمات وبلاگ می توان به MSN Space از مایکروسافت، Movable Type، خدمات LiveJournal، Lycos و AOL اشاره نمود.

دانلود: اضافه شونده بلاگر

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد