:: محافظت از حق کپی رایت نر افزار خود توسط ExeShield Professiona

اکثر کاربران نیمه حرفه ای و یا حرفه ای کامپیوتر پروژه هایی برای خود می سازد , این پروژه های اجرایی می توانند  شامل انواع نرم افزارهای کوچک و بزرگ و یا پروژه های مالتی میدا اجرایی و یا حتی ScreenSaver های زیبا و جالب باشد . ولی برای محافظت از این نرم افزار ها و رعایت حق کپی رایت و نوشتن آن چه می کنید؟ آیا علاقه مند به تبدیل نرم افزار خود به یک ShareWare و محصولی برای فروش هستید؟

ExeShield Professional نرم افزار مناسبی برای تبدیل نرم افزارهای شما به نسخه ی Trial و آزمایشی برای دادن به کاربر جهت امتحان و خرید در صورت رضایت است ! بلی شما نیز میتوانید با خیال راحت محصولتان را مانند محصولات مشابه خارجی درون سایت خود بگذارید ! ExeShield با تقربا تمامی Win32 executable ها پشتیبانی دارد. برای دیدن لیست آنها به این صفحه سری بزنید.

این محصول به سیستم محافظتی قدرتمند مجهز است که امکان کرک شدن نرم افزار شما را به حد اقل می رساند . ویژگی دیگر آن , این است که اگر کاربری سعی در تغییر ساعت کامپیتر و استفاده بیش از آنچه شما تعیین کرده اید از نرم افزار باشد , خود به خود نرم افزار خود را از سیستم پاک می نماید ! استفاده ی آسان و MultiLanguage بودن Exeshield ویژگی های دیگر آن است . با ویندوزهای 95, 98, Me, NT, 2000 و XP سازگاری کامل دارد . برای دین اطلاعات کاملتر و سایر ویژگی های این محصول , حتما به این صفحه نیز سری بزنید . ExeShield را میتوانید از اینجا:
دانلود کنید نسخه ی 3.6.1.2 را با حجم 2.58 مگابایت
کرک:
http://allcracks.net/download.php?id=53081&action=download
http://allcracks.net/download.php?id=51982&action=download
http://allcracks.net/download.php?id=50659&action=download
http://www.freeserials.com/serials/download.php?id=6848&char=E

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد