نسخه نهایی یاهو مسنجر ۷

کمپانی بزرگ Yahoo نسخه ی جدید از نرم افزار بسیار قدرتمند و پرطرفدار Yahoo! Messenger را عرضه نموده است .

از ویژگی های جدید و جالب این نسخه از Yahoo! Messenger می شود به ویژگی تماس تلفنی به هر کامپیوتر در هر گوشه از دنیا اشاره کرد و همچنین Offline صوتی و Voice Mail آن اشاره نمود که به شما اجازه می دهد صدای خود را برای تمام نقاط دنیا به صورت پیغام بگذارید ! مجهز بودن به Ringtone های مختلف برای تماس های گوناگونی که با شما گرفته می شود , ویژگی اشتراک گذاشتن فایل ها فقط و فقط با Drag&Drop از محیط ویندوز به محیط PM , ویژگی خوب Contact Card که با نگاه داشتن نمایشگر موس بر روی هر یک از Add list ها اطلاعات ان را به نمایش در می آورد . ویژگی جدید در Spam کردن ID های مزاحم و ناخواسته سبب می ود که از من بعد کسی نتواند مزاحم شما شود .

دیگر ویژگی جدید این نرم افزار بسیار قدرتمند در به اشتراک گذاشتن تصاویر می باشد و شما قادر خواهید بود تنها و تنها با یک Drag&Drop در محیط PM تصویر را بین خودتان و طرق مقابل به اشتراک گذارید ! ایجاد تغییراتی در بخش جستجو و Add کردن که به راحتی میتوانید به جستجوی دوستانتان بپردازید و یا از Add کردن و Add شدن با خبر شوید .

این نسخه از یاهو قادر است در خود پنجره یاهو به ججستجو ی کلمات بپردازد و هر کلمه و جمله ای را که بخواهید بلافاصله در موتور های جستجو به برایتان Search کند .

از نظر زیبایی و ظاهر نیز این نسخه از Yahoo! Messenger با خود Emotion ها ی زیبا و جدیدتری داراست ! همچنین تغییراتی کلی از لحاظ ظاهر در تمامی Emotion های خود ایجاد کرده که ظاهری بسیار زیبا تر به آن ها داده است . اضافه کردن Audible ها و IMvironment های جدید نیز بر زیبایی های محیط این نرم افزار افزوده است .در این نسخه ازYahoo! Messenger تمامی Email ها و Website هایی که در درون PM تایپ میشوند به صورت Hyperlink در می آیند. این نسخه ی از نرم افزار بزرگ کمپانی Yahoo نیز با تمامی نسخه های ویندوز سازگار و باز هم به صورت رایگان عرضه شده است.


 دانلود کنید نسخه ی 7.0.0.426 را با حجم 8.3 مگابایت

:: فشرده سازی فایلها و مدیریت آنها با WinRAR 3.50 Final ::

WinRAR نام نرم افزاری بسیار معروف و قدرتمند در زمینه فشرده سازی و باز نمودن فایلهای فشرده می باشد . این نرم افزار از امکانات و ویژگیهای گسترده ای برخوردار بوده که با آن میتوان فایلهای فشرده را مدیریت نمود . از نظر سرعت و مقدار فشرده سازی ، WinRAR نسبت به سایر نرم افزارهای مشابه ، بطور مثال WinZip ، بهتر عمل کرده و فایلها را بهتر و سریعتر فشرده می کند . این ویژگی باعث می شود که فضای کمتری از هارد دیسک اشغال شده و در ضمن نقل و انتقال آنها در اینترنت سریعتر صورت بگیرد. برای فایلهای مولتی مدیا ، WinRAR یکی از بهترین هاست . این نرم افزار بصورت خودکار بهترین روش فشرده سازی را برای هر فایل انتخاب و اعمال می کند . از ویژگیهای دیگر آن این است که فایلهای حجیم را میتوان جهت فشرده سازی به چند قسمت نمود . این نرم افزار از فرمت های زیر پشتیبانی می کند :
RAR, ZIP, CAB, ARJ, LZH, ACE, TAR, GZip, UUE, ISO, BZIP2, Z and 7-Zip .
WinRAR دارای خصوصیت و امکانات بیشماری است که با بکارگیری آن ، بیشتر با آنها آشنا خواهید شد . سازگار با تمامی ویندوزها .
دانلود کنید با حجم 989 کیلوبایت
کرک
http://files.9down.com/WinRAR.v3.50.Fianl.Working.Key.rar

تنظیم فونت استاندارد برای آفیس ( تمام ویندوزها)

با انجام دستورالعمل زیر می توانید آفیس را طوری تنظیم کنید که برای رابط کاربری خود, به جای استفاده از فونت پیش فرض آفیس, از فونت استاندارد سیستم استفاده کند. رجیستری را باز و کلید نشان داده شده در شکل را پیدا یا ایجاد کنید. یک Value از نوع DWORD به نام UseOfficeUlFont بسازید, یا در صورت موجود بودن محتوای آن را مطابق راهنمای شکل تنظیم کنید. از رجیستری خارج شوید. برای اثر کردن تغییرات شاید لازم باشد از ویندوز خارج شده یا ری استارت کنید.